Bine aţi venit!

Bine aţi venit pe acest blog! Navigaţi cu succes!
Veţi găsi fragmente din jurnalele sirenelor h2o!

luni, 24 mai 2010

Rikki: Jurnalul meu drag


Jurnalul meu drag!
Astăzi, nu ştiu ce s-a întâmplat, dar, fiind ziua mea, mă aştepta sigur o petrecere. Da, a fost o petrecere, dar, s-a mai întâmplat ceva. Uite: De dimineaţă eram împreună cu Zane şi sigur credeam că voia să-mi spună ceva în legătură cu petrecerea de ziua mea. Dar m-am înşelat. El a plecat. Apoi au venit Cleo şi Bella. Desigur, mi-au dat un cadou. Însă am aflat că Sophie, sora lui Will, şi-a băgat botul în el. Ei bine, de aici începe aventura. Un tip de la derbacader venise să comande ceva, dar voia de fapt o livrare. Sophie i-a spus că noi nu facem livrări, dar, pentru mai mulţi dolari a acceptat. Şi uite, l-a pus pe Will să se ducă acolo. Tipul a plătit. Da nu este foarte bine. După ceva timp am descoperit că tipul dăduse de fapt nişte bani... falşi! Pân' la urmă am hotărât să merg de una singură la debarcader şi i-am spus. Dar după aia a venit un om mai în vârstă. Am avut o mică discuţie. De la bani falşi la ziua mea, şi conversaţia a sfârşit aşa: am fost legată la măini, mi-au pus un "scoci" la gură şi m-au închis într-o cameră. Le-am trimis fetelor un mesaj, dar ăia au aflat şi... mi-au călcat telefonul în picioare. Dar, fetele aflând de la Sophie şi de la Will unde sunt, m-au salvat. Au chemat şi poliţia. Dar, ca să mă salveze a trebuit să îi spună lui Will adevărul despre sirene. Ei bine, după aia a urmat petrecerea pe Insula Mako. Zane a aflat de data asta în ce situaţie am fost şi mi-a dat cadoul. Şi 1, 2, 3, 4,deschide CADOUL. Era un telefon! Exact ce îmi trebuia. În rest, totul a fost super. Chiar că sUpEr!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu