Bine aţi venit!

Bine aţi venit pe acest blog! Navigaţi cu succes!
Veţi găsi fragmente din jurnalele sirenelor h2o!

sâmbătă, 1 mai 2010

Cleo: Pont şi chesti pe care nu le arată în film:


Când te gândeşti că tu te-ai transformat într-o făptură... cum să spun, foarte ciudată, ţi se pare că totul este aşa. Nu te speria dar... ce vorbesc eu de sperietură? Eu mă sperii în fiecare moment, însă tu încearcă să fii invincibil. Nu intra în panică!
Uite vezi mai jos că unele chesti se întâmplă chiar, chiar ciudat...
Sunteţi prietenii mei! A şi dacă vreţi să ştiţi, nu arată, dar, la sfârşitul zilei Rikki mi-a trimis pe MESS o chestie super. Mi s-a părut destul de drăguţ. Uitaţi:
۩♥ ۞۩๑ ♥ ♥۞
Cum vi se pare?
Ştiţi, a crezut Rikki că se va întâmpla ceva, şi că eu mă voi speria. De aceea mi-a dat asta ca să mă înveselesc. Da' nu i-a reuşit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu