Bine aţi venit!

Bine aţi venit pe acest blog! Navigaţi cu succes!
Veţi găsi fragmente din jurnalele sirenelor h2o!

marți, 27 aprilie 2010

Cleo: Dragă Jurnalule!



Dragă Jurnalule,
Astăzi a fost o zi... cum să spun... foarte ciudată! Să-ţi povestesc: astăzi pe când mă plimbam am auzit o voce. Era Zane! Voia să îl ajut la nu ştiu ce BARCĂ stricată fără chei! Până la urmă m-am lăsat păcălită şi atunci mi-a dat drumul cu BARCA. Atunci m-am speriat! BRRR; BRRR!! Mi-a fost frică până când cineva a venit în spatele meu! M-am speriat. Era fata cea nouă, din şcoală pe nume Rikki! Ea mi-a spus că... că... cum să spun... ea a "furat" cheile bărcii şi începu să meargă cu ea. Pe drum m-am întâlnit cu prietena mea Emma Gillbert. Am rugat-o pe Emma să vină cu noi. Mai întâi nu a fost prea SIGURĂ, dar pân' la URMĂ a venit şi ea!!
Ne-am distrat mult până când Emma a zis cam nesigură: " Dacă se termină motorul, ce facem?"
Rikki a asigurat-o că nu se va întâmpla nimic însă după ceva timp... cum să zic... am făcut pană, iar singura modalitate era să vâslim!! Până la urmă am ajuns undeva, într-o insulă, Insula Mako!
Voiam să sunăm pe cineva dar... UPSSSIII! Nu aveam semnal şi ne-am urcat în vârful insulei ,dar nimic. Apoi ca să mergem mai sus trebuie să şi traversăm o groapă... mareeeeee frică pe mine... celălalte fete au putut dar eu... mai bine să-mi spună toată lumea "Speriecioasa"!! Până la urmă eu cum să zic... am căzut în groapă! Emma s-a speriat şi repede mi-a sărit în ajutor! A sărit şi ea în groapă! Rikki a sărit şi ea , însă Emma a certat-o că şi ea a sărit în groapă în loc să le ajute cu o sfoară.Însă şi Rikki a comentat. Mă rog toate am ajuns acolo şi în acea clipă s-a lăsat de noapte şi atunci a venit luna plină prin acel vulcan şi s-a "SCĂLDAT" în apă. Apoi noi ne-am aruncat în apă! Atunci ceva... ceva ne-a vrăjit! Fetele m-au ajutat să înot pentru că îţi dai seama că nu aveam nici motor la barcă, nici semnal ca să ne ajute cineva şi pân' la urmă trebuia să scăpăm de acolo. Mai întâi mi-a fost frică însă trebuia să fac ceva şi chiar că am învăţat puţin să înot! Până la urmă am ajuns acasă. Nu mă întreba cum am ajuns. În ziua următoarea zi eu mi-am făcut baie şi... nu ştiu... mi-a crescut o coadă... Emma a vrut să înoate dar şi ei i-a crescut o coadă... iar Rikki s-a udat şi... i s-a întâmplat şi ei aşa ceva!! Ele zic că suntem nişte sirene dar nu suntem şi nu există nici una! Nu-i aşa??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu